Merken met mondkapjes

Je bent je organisatie vol aan het klaarstomen voor een veilige klantervaring in de anderhalve-meter-samenleving. Of je bent zelfs al zover, top! Daarbij zet de organisatie als het ware een mondkapje op: overal plexiglas platen, grote posters met spelregels, geel-zwarte stickers op de vloer - alles wat nodig is. Nou, daar gaat je zorgvuldig opgebouwde Customer Experience en identiteit...

CX 1.5

Waarschijnlijk verre van de klantervaring die je ooit voor ogen had... Terwijl bezoekers, klanten, prospects of werknemers juist nu zoveel behoefte hebben aan prettige ervaringen! Safety first, CX second? Het één hoeft het andere niet uit te sluiten; hoe vorm je de maatregelen om tot betekenisvolle en/of vernieuwende uitingen van je identiteit en waarde(n)? Dat vraagt om een customer experience 1.5!

Met ons werken?

Nieuwe realiteit, dezelfde waarde

Nu de basis aan veiligheid staat en de kaders van de anderhalve-meter-samenleving duidelijk worden is het de vraag: hoe wordt mijn klantervaring weer eigen en het liefst ook extreem relevant?

Dat gaat idealiter verder dan alleen het toepassen van toon en stijl - hoewel dat makkelijk vergeten wordt. Met het 'ontwerpen' van eigen slimme oplossingen kun je nu écht het verschil maken, kleur bekennen.

Maak slim gebruik van het feit dat verandering is versneld, jouw publiek meer dan ooit op zoek is naar waarde en je (weer) beschikt over een praktisch leeg canvas.

split image

CX1.5 in 1.5 dag

Tijdens deze online workshop ontwikkelen we, samen met je team, in anderhalve dag een Customer Experience die maximale veiligheid én een optimale klantervaring biedt in de anderhalve-meter-samenleving.

We kruipen in de huid van je doelgroep en bedenken oplossingen waardoor je publiek zich niet alleen veilig, maar ook welkom, geholpen, verrast en begrepen voelt.

  • Wat verwacht een klant van jouw organisatie of merk? Hoe kun je die verwachting nog overtreffen?
  • Welke kansen zijn er om de relatie met jouw publiek te versterken?
  • Hoe kan je aanbod getweaked worden om relevant te blijven?

Aan het einde van de workshop heeft het team zo een gedeeld beeld van de gewenste CX1.5 en welke drie tot vijf oplossingen de prioriteit krijgen om te realiseren.

split image

Dit gaan we doen

We doen samen een stapje terug en kijken met een frisse blik naar waar je het allemaal ook alweer voor doet. We leren daarbij ook van hoe anderen omgaan met de situatie; van branded mondkapjes tot volledige nieuwe digitale services. Kies daarbij eerst je publiek - in welke fase van crisisreactie zit jouw doelgroep? In 3 dagdelen werken van inleving naar 3 tot 5 concrete oplossingen.

Dagdeel 1: kickoff & inleving

Dagdeel 2: experience mapping & moments of truth bepalen

Dagdeel 3: ideation & keuzes maken

Vanzelfsprekend is alles 100% Coronaproof! We werken bijvoorbeeld samen in co-creatietool Miro, die voor alle teamleden direct en eenvoudig te gebruiken is.
En de experience? Alle teamleden ontvangen voor start een Get Ready-kit, en we zorgen natuurlijk voor een lekkere lunch op locatie en een gezellige afsluiting.

split image
Fullscreen image

Ready? Set...

Gedurende de workshop 'CX1.5 in 1.5 dag' ontstaat er een steeds scherper beeld van waar je nu staat, waar je doelgroep behoefte aan heeft en waar het naartoe moet de komende tijd.

Bel of mail als je ook snel aan de slag wilt met jouw Customer Experience in het nieuwe bijzonder. Waar? marlies.de.gooijer@in10.nl of bel 0102214600. Go!

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren, analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten, en marketing cookies om jouw ervaring hier nog beter te maken. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Liever geen cookies? Pas dan je cookie-instellingen aan.

Cookie instellingen