Safety first. CX second?

Safety first. CX second?

Ga aan de slag met jouw Customer Experience 1.5
Je bent je organisatie vol aan het klaarstomen voor een veilige klantervaring in de anderhalve-meter-samenleving. Of je bent zelfs al zover, top! Daarbij zet de organisatie als het ware een mondkapje op: overal plexiglas platen, grote posters met spelregels, geel-zwarte stickers op de vloer - alles wat nodig is. Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde Customer Experience en identiteit. Wil je de maatregelen omvormen tot betekenisvolle en/of vernieuwende uitingen van je identiteit en waarde(n)? Doe samen met je team de workshop ‘CX1.5 in 1.5 dag’ en creëer een optimale klantervaring in de anderhalve-meter-samenleving. Meer weten? Lees verder!

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren, analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten, en marketing cookies om jouw ervaring hier nog beter te maken. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Liever geen cookies? Pas dan je cookie-instellingen aan.

Cookie instellingen