Service design-traject met NBTC

Service design-traject met NBTC

Hoe zorg je ervoor dat recreanten het naar hun zin hebben, nieuwe plaatsen in een gebied ontdekken, het veilig is en dat een gebied ook prettig blijft voor de omgeving? Wij ondersteunen NBTC Holland Marketing bij het ontwikkelen van een toolkit en blueprint voor crowd management in de publieke buitenruimte. Door COVID-19 heeft dit onderwerp extra urgentie, tegelijkertijd wil NBTC gebieden helpen om aan te sluiten op de gezamenlijke toekomstvisie op toerisme in NederlandIn verschillende sessies worden zowel de gebieden zelf als experts betrokken bij het ontwikkelen van een service blueprint. Wij zijn als expert (digital service design) betrokken en ontwikkelden de co-creatie canvassen in Miro.

Next journal 3 Webby Awards Anne Frank

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren, analytische cookies waarmee wij het gebruik van de website kunnen meten, en marketing cookies om jouw ervaring hier nog beter te maken. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens. Liever geen cookies? Pas dan je cookie-instellingen aan.

Cookie instellingen