Merken met mondkapjes
CX 1.5
Met ons werken?
Nieuwe realiteit, dezelfde waarde
Nu de basis aan veiligheid staat en de kaders van de anderhalve-meter-samenleving duidelijk worden is het de vraag: hoe wordt mijn klantervaring weer eigen en het liefst ook extreem relevant?
Dat gaat idealiter verder dan alleen het toepassen van toon en stijl - hoewel dat makkelijk vergeten wordt. Met het 'ontwerpen' van eigen slimme oplossingen kun je nu écht het verschil maken, kleur bekennen.
Maak slim gebruik van het feit dat verandering is versneld, jouw publiek meer dan ooit op zoek is naar waarde en je (weer) beschikt over een praktisch leeg canvas.
CX1.5 in 1.5 dag
Tijdens deze online workshop ontwikkelen we, samen met je team, in anderhalve dag een Customer Experience die maximale veiligheid én een optimale klantervaring biedt in de anderhalve-meter-samenleving.
We kruipen in de huid van je doelgroep en bedenken oplossingen waardoor je publiek zich niet alleen veilig, maar ook welkom, geholpen, verrast en begrepen voelt.
- Wat verwacht een klant van jouw organisatie of merk? Hoe kun je die verwachting nog overtreffen?
- Welke kansen zijn er om de relatie met jouw publiek te versterken?
- Hoe kan je aanbod getweaked worden om relevant te blijven?
Aan het einde van de workshop heeft het team zo een gedeeld beeld van de gewenste CX1.5 en welke drie tot vijf oplossingen de prioriteit krijgen om te realiseren.
Dit gaan we doen
We doen samen een stapje terug en kijken met een frisse blik naar waar je het allemaal ook alweer voor doet. We leren daarbij ook van hoe anderen omgaan met de situatie; van branded mondkapjes tot volledige nieuwe digitale services. Kies daarbij eerst je publiek - in welke fase van crisisreactie zit jouw doelgroep? In 3 dagdelen werken van inleving naar 3 tot 5 concrete oplossingen.
Dagdeel 1: kickoff & inleving
Dagdeel 2: experience mapping & moments of truth bepalen
Dagdeel 3: ideation & keuzes maken
Vanzelfsprekend is alles 100% Coronaproof! We werken bijvoorbeeld samen in co-creatietool Miro, die voor alle teamleden direct en eenvoudig te gebruiken is.
En de experience? Alle teamleden ontvangen voor start een Get Ready-kit, en we zorgen natuurlijk voor een lekkere lunch op locatie en een gezellige afsluiting.
Ready? Set...
Gedurende de workshop 'CX1.5 in 1.5 dag' ontstaat er een steeds scherper beeld van waar je nu staat, waar je doelgroep behoefte aan heeft en waar het naartoe moet de komende tijd.
Bel of mail als je ook snel aan de slag wilt met jouw Customer Experience in het nieuwe bijzonder. Waar? marlies.de.gooijer@in10.nl of bel 0102214600. Go!