Verhalen platform voor millennials
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Kenniscentrum voor media cultuur
De doelgroep is iedereen met een bovengemiddelde interesse in media, variërend van kranten tot vlogs, van televisie tot games en het web. De primaire focus ligt op millennials (18-36).
Resultaat
Awards
- Winnaar Drupal Splash Awards
- Nominatie Webby Awards
- Nominatie Glami Awards
- Nominatie Dutch Interactive Awards
Bezoek de website
Met ons werken?
Verhalen die aansluiten op de mediaconsumptie van vandaag”
Millennial proof design
In de opbouw van de verhalen maken we gebruik van kaarten: de korte aandachtsspanne van millenials houden we vast door ieder verhaal in kleine stukjes visuele informatie op te delen. Kaart voor kaart wordt het verhaal opgebouwd. De site is mobile first ontwikkeld, je kunt met 1 hand door de verticale kaarten heen swipen.
Interactieve content
De verhalen komen op de cards tot leven met slimme combinaties van video, audio, tekst, fotografie, interactieve polls en vragen.
Lezen op jouw manier
Als je ondanks het snackable format toch net even geen tijd hebt kun je een kortere variant kiezen of een verhaal ‘snoozen’ door jezelf een reminder te sturen.