Fullscreen image

Pick your colour

Instax / Fujifilm

Instax's instant success

De mini 9 is de opvolger van het succesnummer van instax, de mini 8. Met de introductie van de mini 9 worden nieuwe kleuren geïntroduceerd. Dat is mooi! Want uit sessies met meiden uit de doelgroep blijkt dat ze ‘hun’ instax zien als iets om mee te showen… nog beter als ‘ie dan bij je outfit past. Kies je kleur en Follow your instax!

  • Resultaat De campagne ‘Pick your colour’ is all about fun. De campagne is ingezet in de aanloop naar de feestdagen - naast het zomerseizoen is dit dé periode van het jaar bomvol instax momenten. En dat werkt! 2017 is een recordjaar voor instax geweest, met de verkoop van meer dan 160.000 camera’s en meer dan 1,2 miljoen films.

Iedere uiting raak

Kleur, kleur en nog eens kleur! De fun van de nieuwe instax mini 9 kleuren is maximaal doorvertaald naar de campagne-uitingen waarbij de productbeleving centraal staat. De campagne bestond uit een mix van awarenessvideo’s en retargeting gericht op conversie; allen met dezelfde aandacht voor beleving.

split image
Fullscreen image
Fullscreen image

Catfluencer

Eerder in 2017 creëerden we al buzz rondom de mini 9 met de bekendste kat van Nederland: Dirkie (@dirkieeeeeeeeeee) en zijn eigenaar Lize Korpershoek. @lizekorpie is een van de youtube- en instagramhelden van de doelgroep; en haar kat heeft minstens zoveel fans.

split image

Pick your colour - ook online

De campagnebeleving is doorgetrokken naar de landingspagina van de instax mini 9. Aangezien 84% van het verkeer naar instax.nl mobiel is, is deze website mobile first ontwikkeld. En natuurlijk knalt hij ook op desktop.

Fullscreen image

Bananas bananas!

‘The best thing about me, is that’s I’m a limited edition!’ Ook een mini 9 product, maar zo anders dat ‘ie net even een andere aanpak verdient. Deze Minions-variant kreeg daarom een eigen mini-campagne en eigen landingspagina.

split image

I want that

Regelmatig zoeken we op instagram de engagement op met de doelgroep. Soms geef je daarvoor iets weg. Maar dan wel net even op een eigenwijze instax manier.

split image